mijn vlucht - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hanneke Kruijt - WaarBenJij.nu mijn vlucht - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hanneke Kruijt - WaarBenJij.nu

mijn vlucht

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

31 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Heey allemaal,
Op het moment zit ik in het vliegtuig van LA naar Auckland. En We zouden moeten slapen want het is 5:11 in Nieuw-Zeeland. Maar ik zit nog helemaal in het Europese ritme dat het nu midden op de dag is.
Het avontuur is nu echt begonnen. En ik vind het zo onwijs spannend. Ik wil graag nog even iedereen bedanken die naar Schiphol zijn gekomen om te komen uitzwaaien. En natuurlijk bedankt voor alle lieve berichten op alle social media!
De eerste vlucht naar Londen Hearthrow was zo voorbij, en ik zat tussen allerlei zakenlui, zoals de man waar ik naast zat die even voor een vergadering naar Londen vloog. Alleen het wachten daar was echt heel saai. Gelukkig had ik daar Wi-Fi op mijn telefoon voor 1,5 uur van de 4. Daar heb ik dus ook even wat gegeten. Voor het eerst in me leven dat ik helemaal alleen in een restaurant ging zitten en eten, gelukkig was de serveerster wel heel lief.
Daarna de vlucht naar LA. Wauw wat een mooi vliegtuig helemaal met thema van The Hobbit zelfs de veiligheidsvideo was in thema. Dit vond ik allemaal wel grappig. En onderweg vooral lekker flims kijken mijn telefoon opladen en niet slapen terwijl ik eigenlijk wel moest maar ik probeer zo veel mogelijk een jetlag te omzeilen.
Toen we over LA vlogen verbaasde het me heel erg hoe groot die stad wel niet is. Jammergenoeg heb ik de Hollywoodletters niet gezien maar in Londen heb ik wel de Londen Eye en dat rare paaseivormige gebouw gezien.
Op het vliegveld van LA heb ik Adan ontmoet. Heel toevallig moest zij op de zelfde vlucht van LA naar Auckland. En het is een echt heel lief. Voor de mensen die niet weten wie Adan is: wij zitten samen als exchange studenten in een gastgezin. Alleen Adan blijft niet 10 maar 5 maanden. We hebben samen nog wat rondgelopen en Starbucks gehaald .
Als we in Auckland zijn hebben we eerst nog een Oriëntatiekamp. En Adan en ik hebben daar allebei niet heel veel zin in maar het wordt vast heel gezellig. En daarna vlieg ik zaterdagmiddag om 1 uur naar KeriKeri waar ik eindelijk mijn gastfamilie ga ontmoeten. :D
Ik moet nog 3 uur en 10 minuten voordat we landen dus ik denk dat ik mijn laptop weer uitzet en nog een flimpje ga kijken.


With Love

Hanneke

  • 31 Januari 2014 - 07:57

    Simone Van Vliet:

    Hoi lieve Hanneke,

    Leuk om je eerste reisverslag te lezen! Ik hoop dat er nog veel gaan volgen. Nog veel plezier met Adan op oriëntatiekamp.
    En ik vond het heel fijn dat ik je uit kon zwaaien op Schiphol!

    Liefs,
    Simone

  • 31 Januari 2014 - 08:27

    Jolein:

    Haai zus echt cool van het vliegruig (van de hobbit).


  • 31 Januari 2014 - 10:34

    Laura-li:

    Heey lieve Hannie, wat klinkt dat super!! En dat je Adan al ontmoet hebt is natuurlijk ook super leuk :D heel veel plezier deze eerste dagen! Xxxx kus

  • 31 Januari 2014 - 12:04

    Laura (verplicht):

    hoi Han !

    leuk om dit te lezen ! (: ik hoop dat je vaak en regelmatig iets gaat schrijven hihihi
    ik mis je man.
    nog maar 10 maanden !

    xxxxxxxxxx

  • 01 Februari 2014 - 10:26

    Marjodi Stel:

    Hallo Hanneke
    Ik hoop dat je nu je eind bestemming hebt bereikt.
    Vind het leuk om te lezen hoe het met je gaat.
    Hoop nog meer te lezen over je verblijf down under.

    xx Marjodi

  • 01 Februari 2014 - 15:47

    Jet:

    Ha honey!!
    Leuk dat we mogen meelezen!
    Straks komen je zus en moedertje. Pien en ik zullen ze verwennen.
    Als t goed is ben je nu ook in je gast gezin aangekomen. Veel plezier. Dikke kus van jet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Heey, ik ben Hanneke en ik ben 17 jaar. Op dinsdag 28 januari 2014 vlieg/ vloog ik naar Nieuw-Zeeland

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 5188

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 21 December 2014

Een jaar in NZ

Landen bezocht: