begin term 3 - Reisverslag uit Totara North, Nieuw Zeeland van Hanneke Kruijt - WaarBenJij.nu begin term 3 - Reisverslag uit Totara North, Nieuw Zeeland van Hanneke Kruijt - WaarBenJij.nu

begin term 3

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

21 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Totara North

Hallo Allemaal!

wauw wat is het alweer lang geleden dat ik een blog heb gepost. En dat is natuurlijk helemaal mijn eigen schuld. Sinds mijn laaste post heb ik een hele term gehad en nu begin ik morgen met term 3. En ik ga vandaag over precies 5 maanden weer terug naar Nederland. Dit betekent dus dat ik al over de helft van mijn tijd hier ben. Dit maakt me aan een kant heel blij en aan de andere kant ook wel minder vrolijk. Want ik vind Nieuw-Zeeland echt een geweldig land om in te wonen. En ik ben ook er ook helemaal verliefd op geworden. Alles gaat makkelijker nu hier. Het praten gaat bijna zonder moeite ookal ben ik zeker niog niet helemaal vloeiend. Maar ik kan wel zeggen dat mijn Engels zo veel beter is. En toen er van de week iemand tegen me zei dat ik klonk als een Canadese doordat ik zo veeel tijd met Adan heb gehad vond ik dat ook echt een compliment.

Over Adan gesproken,zij is nu weer sinds 3 weken terug in Cananda. Ik noem haar nu mijn 2de zusje omdat wij veel meer dan alleen vriendinnen zijn geworden in de 5 maanden dat we samen waren. Ik heb serieus niet een beter persoon voor me kunnen zien om een uitwisseling mee te doen. Ze was de beste. Wij samen hebben zo veel ervaringen samen meegemaakt en we zijn daardoor zo close geworden. We zijn samen ook echt gegroeid. Ik denk dat we ongeveer 18 uur per dag bij elkaar waren.

Verder heb ik in de afgelopen maanden zo veel meer van het land gezien maar daar schrijf ik deze week een apart verhaal over. En ik ben begonnen bij de lokale sportschool, die eigenlijk super klein is, en ik heb een paard gevonden waar ik op kan gaan rijden wat natuurlijk fantastisch is. En verder ben ik nu op dit moment gewoon super gelukkig dat ik nog steeds de kans heb gehad om hier dit te doen want ik geniet van bijna elk moment.

Lots of Love,

Hanneke

  • 21 Juli 2014 - 08:25

    Laura-li:

    Dat klinkt echt super goed!!!! Iik hoor in di t verhaal alleen maar leuke dingen en dat maakt mij zoooo super blij voor jou<3 geniet er nog heeeeel erg veel van en ben benieuwd naar alle verhalen die nog gaan komen :D xxxx kusjes uit Nederland

  • 21 Juli 2014 - 10:57

    Jolein:

    Haai hannie
    ik ben heel blij om traan horen dat alles goed met je gaat

    Xxxxxje eerste zusje xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Heey, ik ben Hanneke en ik ben 17 jaar. Op dinsdag 28 januari 2014 vlieg/ vloog ik naar Nieuw-Zeeland

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 5177

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 21 December 2014

Een jaar in NZ

Landen bezocht: