vakantie!!! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Hanneke Kruijt - WaarBenJij.nu vakantie!!! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Hanneke Kruijt - WaarBenJij.nu

vakantie!!!

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

02 Mei 2014 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Heej allemaal,

Jaa ik ben op eastercamp geweest. En wat was het gaaf. Ongeveer 5000 jongeren met hun begeleiders op 1 kamp.

We gingen op donderdagochtend weg en kwamen maandagavond terug. En het waren 5 dagen vol met fun, gezelligheid en leuke dingen doen. Het was dan wel een Christelijke kamp en je had dus ook wel 2x per dag een sessie, dit was meestal vol met worship wat echt geweldig was om met zo een grote groep te doen, een strijd tussen verschillende groepen en dan een presentatie van iemand die iets vertelde met een verhaal en dan had het altijd wel iets met het geloof te maken. Niets verkeerd mee, en met sommige kon ik me wel en met sommige kan ik me niet inleven. En dan had je 's avond nog 2 keer een grote pary. Super leuk en gezellig iedereen die meedeed en omdat we allemaal onder de 18 zijn werd er geen alcohol geschonken dus geen irritante dronke mensen die je avond verzieken en gewoon fun hebben met iedereen.

En ben ik nu dichter bij god gekomen, uhm ja weet ik niet op het kamp voelde ik me wel dichter bij maar nu erna is dat gevoel eigenlijk weer weg en ben ik weer terug bij af. Maar de ervaring is geweldig.

En daarna had ik 2 weken vakantie,die nog steeds bezig zijn. En Adan, mijn Canadese gastzusje, is tot vanaf kamp tot morgen op het zuidereiland. Dus ik was de hele vakantie alleen. En dit was serieus de saaiste vakantie ooit, ja ik heb uitgerust maar daarna verveelde ik me vooral. Daarom ben ik nu met mijn Organisatie hard aan het zoeken naar een sport of activiteit na school want in mijn eentje kon ik er eigenlijk geen een vinden. En ik word steeds minder fit en steeds meer verveeld want ja wie vind het nou leuk om de hele dag binnen te zitten. Ik in iedergeval niet.

Lots of Love,

Hanneke

  • 02 Mei 2014 - 11:38

    Veronique Stel :

    Heey Hanneke,

    Klinkt erg leuk dat kamp..
    Jammer dat je je nu wat verveeld ik hoop dat ze snel een leuke sport of activiteit voor je vinden..

    XXX Veronique

Tags: kamp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Heey, ik ben Hanneke en ik ben 17 jaar. Op dinsdag 28 januari 2014 vlieg/ vloog ik naar Nieuw-Zeeland

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 5173

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 21 December 2014

Een jaar in NZ

Landen bezocht: